Antrenament scurt , intens si cu folos!

images

Antrenament scurt , intens si cu folos!

Oricine poate face sport si nu doar la sala ci chiar la dumneavoastra acasa fara sa aveti nevoie de un spatiu marit si fara “ustensile” speciale pentru sport.
Chiar daca va vine greu a crede, un program de sport de doar 20-25 de minute pe zi poate face minuni pentru corpul dumneavoastra, si asta fara a fi nevoiti sa parasiti domiciliul .
Cheia este sa schimbati in fiecare zi tipul de exercitii pe care il efectuati incepand cu cele mai usoare si terminand cu cele mai grele in ultima zi de exersat. In prima saptamana lucrati, (pt a arata fabulous!), doar 5 zile, a doua saptamana 6 zile, apoi in a treia saptamana, o zi da o zi nu si de la capat. Ganditi-va tot timpul ca faceti sport pt dumneavoastra, pt. a va simti perfect cu felul in care sunteti “ambalat” , pt ca meritati sa fiti frumoasa/frumos si sanatoasa/sanatos !
Un antrenament de sport de doar 20- 25 de minute (ceea ce inseamna foarte putin comparativ cu antrenamentele de la sala) daca este efectuat in forta, intens, va arde grasimile din corp mult mai rapid, va va face sa imbatraniti mai lent, (atat in exterior cat si in interior ), decat daca ati face un antrenament pe o durata mai mare.
Daca mergeti spre exemplu, la o ora de aerobic, corpul dumneavoastra va produce stress care va accelera procesul de imbatranire celulara.
Programele de sport de durata mica 20-25 de minute efectuate intens, au fost demonstrate prin metoda Protocolului Tabata- metoda de program de sport cardio ce va mari atat conditia fizica cat si performanta intr-un timp foarte scurt.
In anul 1996, doctoral I.Tabata, din Japonia, a publicat un studiu ce demonstra ca rutina de antrenament repetata de 5 ori pe saptamana ,imbunatateste performanta celui ce practica sport si ii accelereaza deasemenea metabolismul.
Ideea este in felul urmator: 20 de secunde de sport la nivel maxim iar apoi 10 secunde repaus. Repetati acest propgram de 8 ori insumand doar 4 minute!
Ca sa avem o concluzie, doctoral Tabata si echipa sa de studiu a demonstrat ca un program de sport scurt dar intens reprezinta cheia succesului catre corpul mult visat!
Sunt convinsa ca acest micut articol nu va va lasa indiferente/indiferenti, asa ca faceti loc in rutina zilnica pt. cele 20 de minute de antrenament scurt, intens si cu folos!
Succes!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *