Motivatie! Cum sa facem sport fara sa mai gasim scuze ca nu putem!

Beautiful Sprinter looking forward with determination

silueta

Nu te lasa inselata de scuze pentru a evita exercitiile fizice. Încercați aceste strategii simple pentru a „fugi” direct la antrenament.
Este așa de rău pentru sa sari peste o săptămână de sport, deoarece vă simțiți copleșita de muncă, copii, viata? Experții spun ca nu, atâta timp cât nu te convingi că e mereu bine.
Dar când raționalizări minore devin obiceiuri, ele te pot sabota in eforturile pentru a obține un trup in formă. Pentru a vă ajuta să sfidati negarea, voi pune in lumina pe cinci lucruri comune de auto-amăgiri pentru a nu face sport – și vom oferi soluții simple care vă pot ajuta să înfruntati adevărul și să continuati exercițiile fizice astfel incat ele sa devina mai usoare.

Sfat pentru fitness:
Cititi in timp ce folositi bicicleta, banda, sau orice aparat cardio acasa la dumneavoastra. Ajuta la trecerea timpului!
Realittatea:lectura în timp ce lucrați distrage atentia. Deci,puteti face acest lucru folosind orice dispozitiv electronic portabil pentru a citi, cum ar fi telefonul mobil sau e-reader, sau tableta, nu trebuie sa fie neaparat o carte clasica cu pagini de hartie. In functie de preferintele fiecaruia, alegeti-va metoda de lectura si cel putin 30 de minute vor „zbura” fara sa va dati seama in timp ce faceti antrenamentul si in acelasi timp va cititi cartea preferata.

Un alt sfat, ignorați revistele din salile de sport și opriți telefonul mobil sau smartphone-ul atunci când sunteți la sala de sport. “Sesiunea de antrenament ar trebui să fie un timeout pentru tine”, spune Joan Pagano, un antrenor personal în New York City. Dacă aveți nevoie de o diversiune în timpul antrenamentului, ascultati muzica energica, care sa nu impiedice progresul. De fapt, este o motivarea ce va poate face să vă antrenati mai mult. Un studiu recent din Marea Britanie care implică 12 ciclisti a descoperit ca cei care au ales muzica energica,foarte ritmata,au pedalat mai repede și mai departe și s-au bucurat de antrenamentul lor mai mult decât cei care au ascultat piese mai lente. Bonus: Purtarea căștilor poate ajuta să evitați distragerea de la discutii in timp ce va antrenati deoarece transmite un mesaj catre dumneavoastra si anume exact mesajul ca ascultati muzica pentru a nu fi distras de la antrenament pentru ca v-ati luat un angajament serios de a ajunge la silueta visata.

Sa va uitati la TV în timp ce faceti sport in casa este o altă opțiune. Chiar va puteti progama ora sau orele de sport in functie de emisiune preferata sau serialul preferat. Ba chiar in timpul reclamelor, este posibil sa faceti exercitiile mai rapid deci crescand ritmul, exercitiile cardio devin mai eficiente.

O motivatie foarte buna ar fi si urmatoarea cu conditia sa va tineti de promisiunea facuta:
“Dacă am o felie de tort, nici o problema. Singurul lucru pe care trebuie sa il fac este sa fac sport inca o jumatate de ora ”
Realittatea : Cine are timp suplimentar dedicat la banda de alergat? Cele mai multe dintre noi nu, spune Brenkus. El susține că, dacă ați consuma calorii in plus, probabil că nu veti avea timp suplimentar pentru a le arde, lucru de care avem nevoie pentru a scapa de kilogramele in plusMai mult, probabil va dura mai mult decât crezi pentru repara greseala cu felia de tort. Pentru a arde caloriile dintr-o felie de tort , de 280 de calorii exemplu, este nevoie de o oră de mers pe jos pe banda .

Daca vreti sa ajungi la 30 de minute de activitate fizica zilnica, cel mai bine ar fi sa va feriti de acea felie de tort, altfel va vor trebui 2 ore zilnic.. În general, scopul pentru 150 de minute de intensitate moderata activitate aerobica cum ar fi mersul pe jos vioi în fiecare săptămână sau 75 de minute pe saptamana de activitate aerobica energică, cum ar fi si alergatul, este să încercati să va antrenati cu multa vointa, cel puțin două zile pe săptămână.
Un mit este acesta :”Nu trebuie să fac sport – daca alerg dupa copiii mei în jurul meu este de ajuns.”
Sfat: Daca veti petrece cu adevarat o oră sau cam asa ceva, alergand după copiii dumneavoastra, vei primi unele beneficii pentru sănătate – o ardere a caloriilor modesta, un impuls dat sistemului imunitar și scăderea tensiunii arteriale și a nivelului de colesterol. Dar supraestimati cantitatea și intensitatea de activitate.
Realitatea : Transformarea datoriei cresterii copilului în exerciții ,dacă de obicei, vă plimbati în parc cu copilul dvs. In varsta de 2 ani, de exemplu, ridicati ritmul și să încercați să vă conectați în 30 de minute la o activitate moderata pana la cel mai ridicat nivel de activitate fizica pe care il puteti face. Și în timp ce copilul dumneavoastră doarme, faceti un antrenament in casa. Construiți un antrenament în functie de program si mergeti pe jos. Un alt exercitiu foarte bun este urmatorul :stând pe un scaun,va ridicati, va asezati dar nu pana a atinge scaunul ci doar va prefaceti ca va asezati, apoi iar în picioare si tot asa. Ridicarea gambei.Imitati mersul pe scari, ridicati gamba stanga apoi pe cea dreapta ca si cum ati urca scari dar stand pe loc. Incearcati sa faceti 8-12 repetari si doua seturi din fiecare exercitiu,” sfatuieste Heather Fink, RD, director adjunct al Centrului de servicii educaționale de la Institutul Național de Fitness si Sport din Indianapolis. Puteți folosi, de asemenea, ușor de la domiciliu echipamente, cum ar fi benzile de rezistență și greutăți de mână, și de a face DVD-uri de exercitii fizice.
O alta scuza pe care o folosim: „Nu merg la sala pentru ca acolo sunt doar sportivi si femei care arata bine iar eu ma voi simti prost.Cand voi slabi 10 kg atunci voi merge, acum nu pot fi vazut/a astfel!”
Total gresit: sala de sport este umpluta cu alte persoane la fel ca tine, care doresc să piardă în greutate și de a lua în formă, asa ca nu lasa acest motiv sa vă traga înapoi. “Ceea ce altii vor observa este progresul facut și devotamentul vostru”, spune Pagano.

Sfat; Fii mai generos cu ceea ce crezi ca alti oameni ar putea gandi. Totuși, sălile de sport au propria lor cultură. Unele sunt adaptate pentru o singura persoana în timp ce altele sunt doar pentru familii sau femei. Cautati-va pentru o sală de sport cu un mediu care in sa va simtiti confortabil. Apoi va deveni un obicei .

Sfat: Pentru a scapa de grasimea abdominala, veți avea nevoie sa reduceti caloriile prin urmare planul de slabire: Exercitiile aerobice, cum ar fi mersul pe jos, jogging sau kick box poate ajuta la arderea caloriilor, de asemenea. Între timp, pentru a tonifia musculatura de baza, consolidati dumneavoastră baza cu exerciții abdominale, cum ar fi abdomene.Veți vedea munca pe care ați făcut-o atunci când pierdeti în greutate și o parte din grasime, abdomenul va prinde contur!
Succes! Si fara scuze! Deci, cand incepeti?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *